
تو بند انگشتِ دوم از سمت راستِ دست راستم درد شدید حس کردم. نگاش کردم و دیدم بنفشِ بنفش شده و باد کرده، ینی در اصل خون ریزی کرده! اول ترسیدم فک کردم شاید شکسته ولی دیدم می تونم تکونش بدم ولو با درد. بعد گفتم شاید در رفته و در نهایت به این نتیجه رسیدم که خورده یه جایی و من نفهمیدم و خون ریزی کرده و خوشبختانه نه در رفته نه شکسته ولی دردش به شدت بالاست همچنان و باد کرده و بنفشه، ینی خون ریزیش از زیر پوستم معلومهپ.ن: یکی از فانتزی های ذهنم همیشه این بوده که یه جاییت اینجوری زخم بشه بعد عشقت ببوستش و ...
ادامه مطلب