عذاب وجدان!... زرشک!

خرید بک لینک

چهارشنبه با روانشناسم وقتِ مشاوره داشتم (بعد از سه هفته مشاوره نرفتن) چون اصلا حوصله حرف زدن با کسی رو نداشتم، نه روانشناس نه هیچ کسِ دیگه ای (من کلا آدمِ حرافیم ولی ابدا مکالمه تلفنی رو دوس ندارم). دیگه برای اینکه دهنِ مرکز مشاوره رو ببندم و نگن تو که نیاز داشتی چرا پیش مشاور نرفتی مجبوری رزرو کردم.

روانشناسم گفت تو همیشه در مورد مادرت حرف میزنی در مورد کنترل گریش و خیلی چیزای دیگه ولی در مورد پدرت نه، چرا؟ گفتم برای اینکه پدر هیچ وقت تو زندگی ما نبود، هیچ وقت تو خونه نبود. گفت الان میونت باهاش چطوریه؟ گفتم در حد سلام. گفت قبلا چطور بود؟ گفتم خیلی بد بود، همش جنگ و کتک کاری داشتیم. گفت الان چرا بهتره؟ گفتم نمیدونم. گفت به خاطر عذاب وجدان نیس؟!

خخخ عذاب وجدان؟! عذاب وجدان برای چی؟!... گفتم ببخشید چیکار کردم که عذاب وجدان داشته باشم؟! گفت سمتِ مادرتو گرفتی! گفتم ببخشید دیگه وقتی پدرِ آدم صندلیِ چوبیِ نهار خوری رو برمیداره و میخواد مادرت رو بکشه ناخودآگاه مجبوری خودتو بندازی وسط، دو تا مشت و سه تا لگد میخوری به جای مادر ولی حداقل از مرگ یکی، از قتل مادری که تنها پناهته جلوگیری میکنی!

نمیدونم چرا فکر کرده من عذاب وجدان دارم. مگه من پدرمم که عذاب وجدان داشته باشم؟! از وقتی یادمه پدرم لاشی و عیاش و لا ابالی و عصبانی و دائم الخمر و معتاد بود. اون عذاب وجدان نداره من عذاب وجدان چیو داشته باشم؟! من مالِ حروم خوردم؟ من زن و بچه کتک زدم؟ من سگِ مریض رو زنده به گور کردم؟ من 36 سال هزار تومن کفِ دست زن و بچه نذاشتم؟! من 36 سال زن و بچه رو تو بدترین شرایط تو خونه حبس کردم و نذاشتم با کسی رابطه داشته باشن؟! من قمار کردم و هر دفه سَرِ باختش یه مغازه یه زمین یه خونه سه نبش رو دادم مفت رفته؟! من هر روز مواد مخدر جدید دود کردم؟!

واقعا نمیدونم چرا روانشناسم همچین حرفی زد و منم ناراحت شدم. گفتم میدونید چیه؟ من بهش سلام میدم تا بعد از فوتش حقوقشو قطع نکنه و من بتونم حقوقشو بگیرم! .. گفت بعد از فوتش که اون فوت کرده چطوری میتونه حقوقشو قطع کنه؟!... گفتم وقتی هر یه ساعت یه بار با صدای بلند میگه من قبل از اینکه بمیرم خونه و پول برا زن و بچم نمیذارم حقوقشم میتونه قطع کنه! هی من یکی گفتم و یکی روانشناسم گفت.

پ.ن: حالا بحث حقوق نیس واقعا ولی این وسط من چرا باید عذاب وجدان داشته باشم رو نفهمیدم!


برچسبها: پدر, عذاب وجدان, حرفای روانشناس

نوشته شده در شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ساعت 12:4 AM توسط اقیانوس|

اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: جمعه 31 شهريور 1402 ساعت: 13:00

صفحه بندی