انگشت دستمو نمیدونم کجا کوبیدم

خرید بک لینک

تو بند انگشتِ دوم از سمت راستِ دست راستم درد شدید حس کردم. نگاش کردم و دیدم بنفشِ بنفش شده و باد کرده، ینی در اصل خون ریزی کرده! اول ترسیدم فک کردم شاید شکسته ولی دیدم می تونم تکونش بدم ولو با درد. بعد گفتم شاید در رفته و در نهایت به این نتیجه رسیدم که خورده یه جایی و من نفهمیدم و خون ریزی کرده و خوشبختانه نه در رفته نه شکسته ولی دردش به شدت بالاست همچنان و باد کرده و بنفشه، ینی خون ریزیش از زیر پوستم معلومه

پ.ن: یکی از فانتزی های ذهنم همیشه این بوده که یه جاییت اینجوری زخم بشه بعد عشقت ببوستش و تو هم خودتو لوس کنی. یکی این، یکیم اینکه عشقت زانو بزنه، بند کفشت که باز شده رو برات ببنده


برچسبها: خون ریزی انگشت دست, درد شدید, کبودی, فانتزی ذهنی

نوشته شده در چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت 1:0 AM توسط اقیانوس|

اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: پنجشنبه 11 اسفند 1401 ساعت: 12:21

صفحه بندی