
امروز وقت ویزیت داشتم با روانشناس دانشگاه و 8 بیدار شدم و حاضر شدم و 10 دانشگاه بودم. یه حیوون زبون بسته تو دانشکدس، براش غذا بردم ولی تا 11 که مشاوره داشتم گشت و پیداش نکردم و همینکه میخواستم برم سمت ساختمون مشاوره دیدم برام پیامک اومد که فلانی وقت مشاوره حضوری شما تبدیل شده به مجازی! زنگ زدم مرکز مشاوره و با روی خیلی خوش گفتم آقا این تغییر نوع جلسه رو که نیم ساعت مونده اعلام نمیکنن! حالا گیریم که پیش اومده، من الان تو دانشگاهی که هر سوراخ سنبه ش کمِ کم یه کُپه پسر دختره کجا بشینم لپتاپ باز کنم...
ادامه مطلب