حال خراب....

خرید بک لینک

امشب حالم انقدر خرابه كه حتي نمي تونم برم مسواك بزنم. البته مسواك زدم، دور دومش منظورمه. تو عمرم سابقه نداشته من به مسواك نه بگم ولي فك كنم امروز دوباره ميگرنم عود كرده. چون يكي از معدود چيزايي كه منو فلج مي كنه همين ميگرنه.

ميگرن عصبي رو خدا نصيب گرگ بيابون نكنه. از صب سردردت شروع ميشه و رفته رفته هر كاري كني نه تنها خوب نميشه كه سردرده بدتر و بدتر ميشه تا زماني كه منتجر به حالت تهوع بشه يا حتي استفراغ!

اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 17:24

صفحه بندی