آقا دیروز ظهر موقع چیدن سفره یدونه ظرف از دست عروسمون رو سرامیک افتاد، سرامیک ترک خورد و ظرفه خرد خاک شیر شد و همه جا خرده شیشه پاشید. حالا ما هی میگفتیم فدای سرت، اشکالی نداره مهم اینه که رو پات نیفتاد و جاییت زخم نشد ولی عروسمون به این حرفا بدهکار نبود که، تا آخر همون روز بی حوصله بود طفلک. مامانم همش میگفت ما اصلا به این چیزا اهمیت نمیدیم، فک کن از دست خودمون افتاده ولی گوش شنوایی نبود. دیگه آخراش می خواستیم یکی یه شیشه ورداریم بکوبیم رو دیوار بلکه عروسمون از ناراحتی در بیاد فک نکنه تنهاس![]()

نوشته شده در دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت 12:9 AM توسط اقیانوس|
ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105