کشیدن تابلوی نقاشی همین الان با هزار مدل مکافات تموم شد! باورتون میشه؟! دیشب تا ساعت 4 صبح روش کار کردم و امروز تا الان! دیگه توبه کردم واسه کسی تابلوی نقاشی بکشم. حالا چه کارایی مونده؟ میخوام برم سالاد درست کنم واسه مهمونی فردا (سالاد چی؟ اولویه!
)، اتاقم توش بمب ترکیده وسایلای نقاشی همه جا پخش و پلان، اینو باس تمیز کنم. حموم مونده. سبیلام مونده! پاسخ به نظرات دوس جونیام مونده و از همه مهمتر، فردا 4 تا آزمون آزمایشی دارم، 4 تا! تازه مهمونم داریم و کسی نمیدونه من دوباره واسه کنکور خوندن رو شروع کردم!![]()
پ.ن: آزمون آزمایشی دفعه قبل رتبه 14 شدم. بالاترین درصد برای مهمترین درس، برا من بود![]()

نوشته شده در جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ساعت 12:35 AM توسط اقیانوس|
اینستاگرام...ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129