امروز تصمیم گرفتم رژیم بدون قند مصنوعی رو شروع کنم. البته چند روز پیش یه روز رو تونستم سر کنم ولی هم به خاطر اعتیاد به شیرینی سردرد داشتم هم اینکه زود به زود گشنم میشد و سردرد و سرگیجه گرفتم.
امروز ولی خدا رو شکر هوس چیز شیرین نکردم، شایدم به خاطر اینه که فلوکستینی که روانپزشکم تجویز کرده رو خوردم. ولی واقعا گشنم بود، مخصوصا اینکه نهار خیلی دیر آماده شد.
وقتایی که رژیم نمیگیرم هم ریزه خواری دارم هم تنقل و آشغال پاشغالی و کیک و شیرینی زیاد میخورم برا همین گشنم نمیشه!
خلاصه امروز خدا رو شکر مثبت گذشت. ۷ گشنم شد ولی جلو خودمو نگه داشتم تا ۸ که میریم پیاده روی چیزی نخورم و تونستم مقاومت کنم! اینستاگرام... ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید برچسب: نویسنده: بازدید: 58