نمیری نکبت؟! نگرانتم! مُردنی که نیستی، سکته میکنی میمونی رو دست مامان بابات بدبخت! البته تو رو خدا نمیر دوس دارم وقتی رتبم و بهت میگم شاهد سکته کاملت باشم! معلوم نیس وقتی داشتین بزرگ میشدین پدر و مادراتون مشغول انجام چه کارایی بودن که از شما غافل شدن و شما یه مشت دختر عقده ای و حسود بار اومدین!
صبر کن! دارم براتون!....انگیزم و بالا بردین لامصبا!

اینستاگرام...
ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114