درد بعدی ورم شدید دست راستمه. انقدر نکته های کلاسی و نکته های مهم رو نوشتم که دست راستم باد کرده و درد میکنه یه جورایی. خودکارم که میخوره به انگشت شصتم درد میگیره موقع نوشتن چون دست شصتمم باد کرده مثه انگشت تام بخت برگشته تو کارتون تام و جری!
بعدیشم سردردمه که میدونم دلیلش چیه و اصلا همین باعث میشه حوصلم سر بره و همش تلگرام و چک کنم.
خلاصه برم سراغ درسم....
اینستاگرام...ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116