جام ملت های آسیا

خرید بک لینک
استرالیا، کره، ژاپن، عربستان، به خط بشید! ایران وارد می شود

این دوره رو من کامل نگا نکردم فعلا، چون درس دارم و نمیشه. فقط خلاصه ایران و یمن و تو آنتن با گزارش جالب دیدم، انصافا گزارش خوبی بود. مرحله بعدی بریم بازی های ایران و حتما نگا میکنم. حالا چن ساعت پیش نت رو چک کردم دیدم یه کسی راجع به تیم ملی یکم زیاده روی کرده. حتی دوس ندارم اسمشو تو وبلاگم بیارم. حضرت آقا فرمودن کم گل میزدید به یمن تا دلشون نشکنه!!! دل مردم ایران بشکنه حله ولی دل یمنیا نشکنه اخوی؟! چراغی که خانه رواس به مسجد حرام است برادر! شما اول برو سر و ته فوتبال و یاد بگیر بعد بیاد داد سخن بده از نوع احساسی!!! در ضمن شما رو جو بازی چن ده سال قبل که پروین تو گوش بچه گفت بسه دیگه بچه ها بیاین کم گل بزنیم گرفته! پاشو عمو صب شده، صب!!!

و یه چنتا نکته دیگه: جونم دژاگه و سردار. طارمی هم از وقتی از پرسپولیس رفته بهتر شده! :)). در ضمن خبرای تیم عراق نیومد این سمت اشکالی نداره، ما کیروش و بچه ها رو داریم، ولی امیدوارم به خاطر دوستی بعضیا با سرمربی عراق خبرا از این ور نره اون ور!بی صبرانه منتظر بازی با عراقم و به شخصه دوس دارم پوستشون و بکَنیم. چن سال پیش که می خواستم برم استرالیا داور و ناز کنم نذاشتن!

امیدوارم امسال قهرمان بشیم

اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: جمعه 21 دی 1397 ساعت: 3:01

صفحه بندی