دندون درد

خرید بک لینک

امروز به خاطر درد دندون پدرم درومد. به زور تونستم خودمو برا درس جمع و جور كنم. به هيچ وجه نمي تونستم چايي يا نوشيدني داغ بخورم، نفسم مي بريد. آخرش آدامس چپوندم تو دندونم تا نوشيدني بهش نخوره و با ني يه لَبي به چايي زدم! ولي خعيلييييييييي تشنمه هنوز!

پس فردا قراره بريم دكتر و تازه بفرسته عكس بگيرن از دندونمو يه وقت ديگه از دكتر عصب كشي بگيرمو برم برا عصب كشي بعدشم ترميم، و دكتره كجاست؟ دكتره 3 ساعت با جايي كه من هستم فاصله داره.

حالا تو اين هاگير و واگير، ويروس كرونا و اين بلبشو، از طرفي خودم اصلا راضي نيستم و اگه دندون درد نداشتم نمي رفتم از طرفي تهتغاري هي تَشَر مياد كه نريد! ميگه يه دكتر ديگه همينجا انتخاب كن برو، منم ميگم مگه اينكه بخوام پولمو بندازم تو چاه فاضلاب!

پ.ن: رفتم خواب ناز...دعا كنيد خوب بخوابمو صبح زود بيدار شم.

اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 8:42

صفحه بندی