نمی دونم چرا اینجوری میشه

خرید بک لینک
پنجشنبه ها رو گذاشتم برا ارزیابی آزمونای آزمایشی و کنکور. تایمی که برای هر آزمون لازمه رو آزمون میدم و بعدش که می خوام آزمون و ارزیابی کنم خیلی خیلی طول میکشه. ینی یه چند ساعت برای هر آزمون وقت صرف میکنم و تازه تموم نمیشه!!! لغات زبانی که بلد نیستم رو مینویسم و اینکه دو دلم نکته های بقیه درسارو هم بنویسم یا نه.

نمیدونم بقیه هم اینجوری هستن یا نه. اصلا طبیعیه؟! فردا باید خیلی دقت کنم ببینم بازم اونجوری میشه یا نه...هرچند مهمون هم داریم :( ...............

اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 117 تاريخ: جمعه 21 دی 1397 ساعت: 3:01

صفحه بندی