!Kardashians

خرید بک لینک

يكي از دلايلي كه كاردشيان هارو دوس دارم اينه كه نظر بقيه به هيچ جاشون نيست و كار خودشون رو انجام ميدن. مردم زير زيركي همه كاري مي كنن و نوبت به تو كه مي رسه قضاوتت مي كنن. مثلا عموي من زن و دخترش همه كاري دور از چشم عموم انجام دادن ولي عموم نمي دونه، همين عمو اگه ببينه زني ماشين مي رونه يا استخر مي ره (نمونه ش من) مياد خونه و از معايب رانندگي زن و استخر رفتن زن داد سخن ميده! عموهاي من تو بد جلوه دادن جنس زن در نظر پدرم نقش بسيار پر رنگي داشتن و اين در حاليه كه زنا و دختراشون همه كاري كردن!

برا همين ميگم نظر مردم نبايد پشيزي براتون ارزش داشته باشه. خودتون باشين، كسي خوشش اومد هيچ، خوشش نيومد هِرّي! اين كاردشيان ها كم كم دارن به الگوي زندگي من تبديل ميشن.

اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 17:24

صفحه بندی