مامانم فردا مي خواست بالكن رو تميز كنه، با خودم گفتم يه توفيق اجباريه واست كه تو تميز كني به چند دليل. اولا مهمترين مزيتش اينه كه مامانم خسته نميشه - آخه بالكن خيلي بزرگه و كار هركسي نيست تميزش كنه. دوما تو هواي مطبوع خودم ميرم اونجا درس مي خونمو ورزش مي كنم. سوما ورزشه.
خلاصه رفتم طبقه بالا و چند ساعتي صرف تميز كردن بالكن كردم. تيپ زده بودم و چون بيرون رفته بوديم آرايش داشتم اعتماد به سقف بودم. وسطاي كار هم اسكات مي زدم. تميز شد بلاخره
ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113