انقد بدم میاد پاییز که میشه ملت یکی یه چوب بلند ور میدارن شروع میکنن به کوبیدن به شاخه های درختا برای انداختن برگا. الان مثلا خیلی تمیزید؟ خیلی مرتب و با سلیقه اید؟ خیلی سرتون میشه؟ گیریم که یدونه برگو انداختید که چی بشه مثلا؟! گیریم که حیاط خونتون خالی از هرچی برگ پاییزی شد، نتیجه ش؟! ما ایرانیا دقیقا کِی اینجوری خشن شدیم؟! کِی تا این حد بیکار شدیم؟! ......شما یه مشت ملت بیکار و بی عارید با هزار مدل بیماری روانی و وسواس فکری که دلتون از حکومت پره، بیکارم که هستید، زورتونم که به خره نمیرسه، افتادید به جون پالون!

نوشته شده در پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ساعت 3:29 PM توسط اقیانوس|
اینستاگرام...ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124