دیشب با دیدن یه ویدیو تو یوتیوب متوجه شدم گربم به خاطر ذات الریه مرده. نیس چشماش چرک کرده بود و بسته بودن و التهاب داشتن و راه دماغش بسته شده بود، من فکر میکردم به خاطر عفونته. خیلی رو خوب شدن چشماش تمرکز کردم و اینکه عفونتش خوب بشه. لعنت به من. امیدوارم منو ببخشه......

نوشته شده در چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ساعت 10:28 PM توسط اقیانوس|
ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 120