روند مطالعه من برای کنکور

خرید بک لینک
من خیلی وقته تو وبلاگ چیزی نمینویسم. یه دلیلش اینه که وقتی درس میخونم اعصابم آروم میشه و انگاری مورفین تزریق کردن بهم! وقتی هم که اعصابم آرومه دلیلی برای نوشتن خاطرات نمیبینم! دلیلی بعدیم اینه که اصلا وقت نمیکنم. صب زود بیدار میشم میرم سراغ درسم تا ظهر که غذا میخورم و بعد درس و بعد از ظهر هم که یکم آهنگ گوش میدم و دوباره درس. دیگه وقت نمیشه آخر شب بیام وبلاگ.

حالا ویژگی های مثبت مطالعم چی بوده:

1. با تمرکز خوب میخونم و تقریبا میتونم افکار چرت و پرت و از خودم دور کنم. ولی باز کار داره هنوز

2. هرچی کانال تلگرامی و غیر ضروری بوده رو امروز پاک کردم و لینکاشو نگه داشتم برا بعد از کنکور دوباره عضو شم.

ویژگی منفی هم اینا بوده:

1. خیلی خیلی خسته میشم جوری که انگار یه کتک مفصل خوردم. کتفام بدجوری درد میکنه و دردش میرسه به زانوهام!

2. کم میخونم. حداقلش 6 و حداکثر 12 ولی هرکاری میکنم از 12 بالاتر نمیرم.

3. برا آزمونا نمیرسم مطالب و تموم کنم.

کله سحر بیدارم ولی وقتی خستم دیر بیدار میشم.

4. بعضی وقتا دیر میخوابم!

تصمیمات اساسی:

1. افزایش تمرکز تا 100 درصد

2. دوری جستن از فضای مجازی از جمله: تلگرام - یوتیوب

3. صبح زود بیدار شدن و شب سر وقت خوابیدن

**** خیلی عقبم اما امیدوارم تلاشم بیشتر شه و خودمو برسونم****

*من به اپلای نیاز دارم*

اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: جمعه 21 دی 1397 ساعت: 3:01

صفحه بندی