حالا ویژگی های مثبت مطالعم چی بوده:
1. با تمرکز خوب میخونم و تقریبا میتونم افکار چرت و پرت و از خودم دور کنم. ولی باز کار داره هنوز
2. هرچی کانال تلگرامی و غیر ضروری بوده رو امروز پاک کردم و لینکاشو نگه داشتم برا بعد از کنکور دوباره عضو شم.
ویژگی منفی هم اینا بوده:
1. خیلی خیلی خسته میشم جوری که انگار یه کتک مفصل خوردم. کتفام بدجوری درد میکنه و دردش میرسه به زانوهام!
2. کم میخونم. حداقلش 6 و حداکثر 12 ولی هرکاری میکنم از 12 بالاتر نمیرم.
3. برا آزمونا نمیرسم مطالب و تموم کنم.
کله سحر بیدارم ولی وقتی خستم دیر بیدار میشم.
4. بعضی وقتا دیر میخوابم!
تصمیمات اساسی:
1. افزایش تمرکز تا 100 درصد
2. دوری جستن از فضای مجازی از جمله: تلگرام - یوتیوب
3. صبح زود بیدار شدن و شب سر وقت خوابیدن
**** خیلی عقبم اما امیدوارم تلاشم بیشتر شه و خودمو برسونم****
*من به اپلای نیاز دارم*
![]()
ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114