برای اولین بار تو زندگیم استانبولی پختم!

خرید بک لینک

برای اولین بار تو زندگیم استانبولی پختم و قیافه ش خوب شده. حالا گذاشتم دم بکشه ببینم طعمش چطوری شده. از 8 صب که بیدار شدم همش سر پا هستم و کارایی که مادر گفته رو انجام دادم. البته چون یکی از گربه هایی که بهش غذا میدم مریض شده قشنگ 8 تا 9 همش دور و ور اون بودم و نمیتونم بگم جیگرم چقد کبابه براش. آشپزخونه رو جارو کشیدم که به نظرم کار بیهوده ای بود چون پذیرایی و جاهای دیگه تمیز نیستن قطعا آشپزخونه هم تمیز نمیمونه. بعد آلبالو خشکارو دونه دونه با دستام تمیز کردم که گرد و خاکی و اینا نباشن یه وقت! بعدشم سیب زمینی سرخ کردم و شروع کردم به انجام دادن کارای استانبولی. آهان، سالاد شیرازی هم درست کردم.

پ.ن: کلاس پایتون و نوشتن پروپوزال و انتخاب عنوان پایان نامم مونده! :)


برچسبها: خونه داری, آشپزی, استانبولی, گربه مریض

نوشته شده در پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ساعت 1:10 PM توسط اقیانوس|

اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 22:32

صفحه بندی