دسر کرم کارامل

خرید بک لینک

چند ساعت پیش از فرطِ بی دِسِری (چه اصطلاحی واقعا!) و افتادن قند خونم خواستم دسر درست کنم. تنها چیزی که با مواد موجودِ توی خونه به عقلم رسید کرم کارامل بود. تازه شکر هم نداشتیم و از قندایی که پدر خریده استفاده کردم. حضرت عاغا هم قراره از دسر بخوره ولی تا چشمش به قندایی که اون پولشو داده افتاد چشاش چارتا شد و نزدیک بود من شانس بیارم و سکته کنه! خلاصه کرم کارامل درست کردم گذاشتم تو فر، احتمالا چند دیقه دیگه آماده س. دستامم سوخت این وسط!


برچسبها: دسر, کرم کارامل, مواد اولیه, شیرینی

نوشته شده در چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ساعت 9:23 PM توسط اقیانوس|


اینستاگرام...

ما را در سایت اینستاگرام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 22:32

صفحه بندی