سینیمو داده بودم آیدا برده اتاق خودشون، حالا بچه های اتاق که سینی منو پیدا نکردن افرا با تمسخر و خنده گفته که "فلانی انقد خسیسه سینیش رو هم بُرده با خودش!"....اتاق که رسید بهش گفتم سینیمو با خودم نبرده بودما، دادم آیدا لازمش داشت! اونم گفت که نه این حرفا چه حرفیه؟ ما داشتیم شوخی میکردیم! (آره ارواح مادرت!)
اینایی که وسایلشاونو تو اتاق میذارن تو سبد، درشو میبندن و تعداد وسایلاشونو صب بیدار شدنی میشمرن، وقتی به وسایلای من احتیاج دارن و پیشداش نمی کنن به من میگن خسیس! :)
پ.ن: همیشه تو زندگیم آدمایی به من برچسب زدن که بی برو برگرد خودشون لایق و مستحق همون برچسب هستن! این سری رفتم روان شناس جتما این موضوع رو باهاش در میون میذارم
نوشته شده در دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ساعت 1:54 PM توسط اقیانوس|
اینستاگرام...ما را در سایت اینستاگرام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83